Pytania i odpowiedzi
1. Jak kupić - czyli zakupy krok po kroku
1) Wybieramy interesujący prod ukt.
2) Klikamy na różowe kółko DO KOSZYKA
2) Klikamy na różowe kółko DO KOSZYKA
3) Jeśli posiadacie Państwo kod rabatowy, prosimy o jego wpisanie w miejscu KUPON RABATOWY.
4) Klikamy na różowe kółko ZAMÓW
5) W formularzu zamówienia wpisujemy dokładne dane teleadresowe, natomiast w DANYCH DO FAKTURY ewentualne dane do faktury
6) Następnie prosimy wybrać sposób dostawy i płatność:
5) W formularzu zamówienia wpisujemy dokładne dane teleadresowe, natomiast w DANYCH DO FAKTURY ewentualne dane do faktury
6) Następnie prosimy wybrać sposób dostawy i płatność:
PRZELEWY 24 (do wyboru wszystkie banki + BLIK)
POBRANIE ( płatne gotówką przy odbiorze)
Lub PRZELEW TRADYCYJNY ( wszystkie dane do przelewu otrzymacie Państwo po złożeniu zamówienia)
W przypadku kalkulacji kosztów wysyłki za granicę, prosimy przesłać zapytanie na adres: biuro@planetadesign.pl
8) Klikamy na różowe kółko POTWIERDZAM ZAKUP
9) W ciągu 24h (w dni robocze) otrzymacie państwo potwierdzenie złożenia zamówienia z dokładnym podsumowaniem transakacji, gdzie pojawią się dodatkowe informacje tj np. numer konta, termin dostawy, inne ewentualne uwagi.
2. Pobranie czy przelew a koszty wysyłki
W sklepie PLANETA DESIGN istnieją obecnie 3 formy płatności do wyboru:
1) szybki przelew, który obsługuje platforma Przelewy24 - do wyboru wszystkie banki, w tym BLIK
2) płatność przelewem tradycyjnym na konto - w tym przypadku po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo wiadomość elektroniczną, ze wszystkimi danymi niezbędnymi do zrealizowania wpłaty na konto
2) pobranie - tj płatność gotówką przy odbiorze. W tym przypadku za cały zakup zapłacicie Państwo gotówką u kuriera, przy odbiorze przesyłki
W sklepie PLANETA DESIGN istnieją tylko 2 różne koszty wysyłki:
1) 19,00 zł ( przelew) / 34,00 zł ( pobranie) małe paczki
2) 129,00 zł ( przelew) / 179,00 zł ( pobranie) duże paczki / palety - ten koszt nie obejmuje wniesienia. Wniesienie jest dodatkowo płatne.
Każdy towar posiada w opisie dokładny koszt jego wysyłki.
Jeśli zakupicie Państwo 1 produkt, zapłacicie Państwo za wysyłkę tę sumę, która widnieje w jego opisie.
Jeśli zakupicie Państwo 2 produkty lub więcej, koszty wysyłki wyniosą tyle, ile najwyższa wartość przy jednym z nich.
3. Jak pakujecie - czy towar będzie bezpieczny?
Jesteśmy jednym z nielicznych sklepów w Polsce, który tak bardzo ekstremalnie, z ogromnym profesjonalizmem pakuje nadawane towary. Kosztuje to wiele pracy, zaangażowania i pieniędzy, ale tym samym gwarantuje bezpieczny transport. Każdy z towarów podlega niezbędnej ocenie i na tej podstawie jest pakowany w różnego rodzaju materiały pakowe. Towary o większym prawdopodobieństwie uszkodzenia w transporcie pakujemy nie tylko w karton ( jak czyni to wiele sklepów w Polsce), ale przede wszystkim zawartość paczki jest uzupełniana, by elementy towaru nie uderzały luźno o siebie. Ponadto każda taka paczka jest usztywniana, owijana specjalną, grubą folią bąbelkową, następnie folią stretch a czasem również oklejana dodatkowymi, bardzo czytelnymi i wyraźnymi naklejkami o treści:
UWAGA SZKŁO !
OSTROŻNIE NIE RZUCAĆ !
NIE ZGNIATAĆ !
WEWNĄTRZ LUSTRO! STŁUCZESZ? 7 LAT NIESZCZĘSCIA ;-)
Jeśli towar nadajemy na palecie, jest on zabepieczany specjalnymi pasami oraz dodatkowo folią stretch, by w trakcie transportu nie przewrócił oraz byście Państwo mogli w bezpieczny sposób rozpakować go w miejscu docelowym. W przypadku nadania dużych paczek, cena nie obejmuje wniesienia. Taką usługę chętnie wycenimy indywidualnie - zapraszamy wówczas do kontaktu.
4. Wysyłka - jaki kurier może dostarczyć moją paczkę?
Przez prawie 19 lat współpracowaliśmy z większością dużych firm kurierskich w Polsce, co zweryfikowało możliwości i kompetencje tych firm. Nasze doświadczenie i setki tysięcy przesyłek utwierdziło nas w przekonaniu, iż wybraliśmy obecnie najbardziej kompetentnych przewoźników.
PLANETA DESIGN nadaje większość przesyłek za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD ( paczki małe i średnie) oraz POCZTEX ( paczki większe). Paczki DPD są dostarczane do Kupujących zazwyczaj w ciągu 24h od momentu ich nadania ( wyłączając okres przedświąteczny, gdzie dostawa może się wydłużyć). Paczki pocztowe docierają zazwyczaj w ciągu 2-5 dni.
Wszystkie przesyłki paletowe nadajemy za pośrednictwem firmy kurierskiej SUUS oraz POCZTEX. Palety dostarczane są do Kupujących zazwyczaj w ciagu 24-48h wyłączając okres przedświąteczny, gdzie dostawa może się nieco wydłużyć. Dostawa w standardowej cenie nie obejmuje wniesienia. Usługę wniesienia można wykupić dodatkowo.
Nadajemy również przesyłki z opcją wniesienia do domu / mieszkania za pośrednictwem firmy DTS lub SUUS - jest to usługa dodatkowa i dodatkowo płatna. Koszt takiej wysyłki to 170,00 zl
5. Dokonałem zakupu - kiedy kurier zapuka do drzwi?
Większość produktów z oferty sklepu PLANETA DESIGN dostępna jest na miejscu w centrum logistycznym w Poznaniu. To nasz największy atut. Towary te oznaczone są w sklepie internetowym jako dostępne w 24h.
Przy każdym z towarów podany jest termin realizacji wysyłki.
W sklepie PLANETA DESIGN występują towary o następującym czasie realizacji:
1) 24h - te towary stanowią większą część oferty sklepu i są dostępne w centrum logistycznym w Poznaniu z expresową wysyłką "od ręki". Z największą przyjemnością staramy się wówczas nadać do Państwa produkt jaknajszybciej to możliwe.
2) 7-14 dni - te towary to produkty na zamówienie. Staramy się, by ich dostawa realizowana była możliwie najszybciej, jednak najczęsciej zależy to od dostępności towaru u producenta. W tym przypadku wysyłka następuje zazwyczaj między 7 a 14 dniem roboczym.
3) 15-30 tyg lub ponad 6 tyg. - te towary są sprowadzane na specjalne zamówienie a realizacja zamówienia trwa od 15 do 30 dni roboczych lub powyżej 6 tygodni. Termin jest zależny od dostępności towaru u producenta.
Z największą przyjemnością informujemy każdego z Kupujących o dacie nadania przesyłki, drogą elektroniczną ( e-mail) oraz drogą telefoniczną sms. Na specjalne życzenie Kupującego równie chętnie możemy udzielić takich informacji wykonując połączenie telefoniczne na wskazany numer telefonu.
6. Odbiór osobisty - czy jest możliwy?
Oczywiście odbiór osobisty jest możliwy. Uprzejmie prosimy jednak o zgłaszanie chęci odbioru osobistego z jednodniowym wyprzedzeniem, by towar wraz z niezbędnymi dokumentami, mogły zostać przygotowane. W tym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 500 745 795 ( P. Adam), który chętnie poinstruuje Państwa, jak sprawnie odebrać wybrany towar.
7. Czy wysyłacie za granicę?
Tak, istnieje możliwość wysyłki za granicę, również poza Unię Europejską. W razie chęci zakupu towaru z dostawą za granicę, uprzejmie prosimy o kontakt mailowy pod adresem biuro@planetadesign.pl. Wówczas prosimy o podanie nazwy kraju docelowego i kodu pocztowego miejsca docelowego, celem wyliczenia i zaproponowania Państwu dostepnych możliwości wysyłki. Dopiero po ich akceptacji chętnie zrealizujemy Państwa zamówienie z dostawą za granicę Polski.
8. Posiadam kupon rabatowy - jak go zrealizować?
Kupon rabatowy może zostać zrealizowany na kilka sposobów:
* składając zamówienie przez sklep www.planetadesign.pl i umieszczając produkt w koszyku, pojawi się okienko KUPON RABATOWY. W tym okienku prosimy wpisać kod.
* składając zamówienie telefonicznie, prosimy podać kod rabatowy w trakcie składania zamówienia
* składając zamówienie drogą elektroniczną, prosimy podać kod rabatowy w treści wiadomości
Uprzejmie przypominamy, iż każdy kupon rabatowy posiada termin ważności, co uniemożliwia jego realizację po terminie.
Nie udzielamy rabatów na już przecenione towary.
9. Produkt dotarł, ale nie spełnia moich oczekiwań - czy mogę go zwrócić?
Tak. Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.
W razie chęci odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, uprzejmie prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@planetadesign.pl, gdzie bardzo chętnie udzielimy Państwu wszystkich informacji i wskazówek, w jaki sposób dokonać zwrotu. Wówczas chętnie przeslemy do Państwa przydatne informacje i porady, w jaki sposób zapakować towar, by ten dotarł do sprzedawcy bez uszkodzeń.
W razie chęci odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, uprzejmie prosimy o kontakt mailowy pod adresem: biuro@planetadesign.pl, gdzie bardzo chętnie udzielimy Państwu wszystkich informacji i wskazówek, w jaki sposób dokonać zwrotu. Wówczas chętnie przeslemy do Państwa przydatne informacje i porady, w jaki sposób zapakować towar, by ten dotarł do sprzedawcy bez uszkodzeń.
Uprzejmie informujemy,iż dokonując zwrotu w ramach przysługującego Państwa prawa odstąpienia od umowy, nie musicie Państwo podawać powodu zwrotu. Tym samym uprzejmie przypominamy,iż wszystkie wymiary podane w naszym sklepie to wymiary szacunkowe, podane w przybliżeniu. Różnica 1-3 cm nie stanowi wady towaru ale jeśli różnica ta jest dla Państwa ważna, możecie Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić towar.
10. Dlaczego ceny w innych portalach i sklepach są wyższe aniżeli w Waszym sklepie?
Sklep PLANETA DESIGN to bezpośredni importer, działający w Polsce od 2006 roku. Długa współpraca z producentami oraz zawiązane z nimi biznesowe przyjaźnie, pozwalają na sprzedaż towarów w najniższych dostępnych w Polsce cenach. Stąd gwaranacja najniższej ceny. Towary, które importujemy, osobiście transportujemy do Polski. Nie oszczędzamy a negocjujemy z sukcesem, co pozwala na sprzedaż w niskich cenach. Zachęcamy do porównywania ich w sieci, co pozwoli Państwu oszczędzić naprawdę ogromne kwoty.
Od lat dokładamy wszelkich starań, by ceny naszych produktów były najniższe a jakość obsługi najwyższej jakości.